24 května 2015

WELCOME


Zdravím!



Předtím, než začnu blogovat, chtěla bych se vám představit a představit
seznam věcí, o kterých budu psát. :)

  1. Destrukční deník - každý týden (pokusím se o to :D) budete moct nalézt updaty a případně se inspirovat...
  2. Cestování - pokud někam hodlám jet nebo jsem navštívila nějaké awesome místo, očekávejte report...
  3. Nálezy - na internetu se dá najít hodně věcí - DIY, užitečné příručky, videa...
  4. Knihy - recenze, názory a t.d...
  5. Jiné - nechte se překvapit :P
Kdo vlastně jsem?
  1. Jmenuji se Stace neboli Parsley, oboje jsou jen přezdívky.
  2. Narozeniny mám na Vánoce (25,12), což mi přijde jako hrozná nevýhoda :D
  3. Můj mateřský jazyk není čeština, omlouvám se za případné chyby ._.
  4. Moje hobby jsou: čtení knih, cestování, zpěv, kytara, malování (jak digitální tak i na papíře)
  5. Jsem součásti fandomů: Sherlock BBC, Supernatural, Doctor Who (SuperWhoLock)
Doufám, že se vám můj blog bude líbit, 
                                                                 Parsley :)

Žádné komentáře:

Okomentovat